Totaal singingproject Aartsen
Locatie: Breda, Venlo en Sint-Katelijne-Waver (België)
Dienst: Outdoor signing, indoor signing en carwrap wagenpark
Status: Wrapped up
Internationale gateway groenten en fruit
Maak kennis met Aartsen, de grootste internationale gateway voor groenten en fruit. In 1907 startte oprichter Jan Aartsen met een groente- en fruitkar voor versgoed in Breda. Inmiddels zijn we ruim een eeuw verder en is Aartsen uitgegroeid tot een internationaal opererende organisatie met vestigingen in Breda, Venlo, Sint-Katelijne-Waver en Hong Kong. In 2019 veranderde Aartsen haar naam: van Aartsenfruit ging het naar Aartsen fruit and vegetables.
Naamsverandering
Het doorvoeren van de naamsverandering was een zeer omvangrijke klus. Aplusreclame werd door Aartsen ingeschakeld voor het aanpassen van alle outdoor signing en indoor signing. Zo hebben wij in de bedrijfspanden in Breda, Venlo en Sint-Katelijne-Waver de gehele bewegwijzering gerealiseerd. Ook hebben we de wanden van de kantines voorzien van bestickering en hebben we op alle deuren deurduwers gemonteerd. Ook hebben we parkeerbordjes geplaatst én hebben we de gevels van de bedrijfspanden voorzien van een nieuw logo. Door de gigantische afmeting van de appel (ruim 4 meter breed) hebben we gekozen voor doekbakken met een aluminium constructie. De aluminium doosletters zijn achteruitstralend en worden verlicht met energiezuinige led-verlichting.
Carwrap van 64 trailers
Naast de signing van de bedrijfspanden in Nederland en België hebben we het wagenpark van Aartsen voorzien van het nieuwe bedrijfslogo. Maar liefst 64 trailers moesten opnieuw worden beplakt met een fullcolour carwrap. Hierbij wordt de gehele trailer ingepakt in een speciale folie. De 64 trailers hebben we in etappes onder handen genomen, want de vrachtwagens konden natuurlijk niet allemaal tegelijkertijd van de weg worden gehaald.